Olimme piirinmestaruuskisoissa  turistina sekä hyppärillä liitelemässä.

Tiedossa oli pitkä kisapäivä : saavuimme kisapaikalle puol kympiltä ja aikataulun mukaisesti kisojen oli tarkoitus kestää 18:sta asti. Onneksi ilma oli mainio, välillä paistoi aurinko ja välillä oli pilvessä,mutta ihan lämmintä oli koko ajan  . Päivä alkoi agiradalla, joten minä sain vain katsella  toisten ratoja ja ottaa ihan rauhallisesti . Olikin tosi mukavaa !!

Seuraavaksi olikin vuorossa hyppäri, jolle olin ilmoittautunut (siksi vain hyppärille, koska treenaillaa kontakteja parempaan kuntoon). Rata oli mukava, pari vähän hankalaa kohtaa. Mutta tutustumisen jälkeen oli ihan hyvät fiilikset, muutamia kohtia radasta mietin vielä kentän laidalla. Jännistys iski jalkoihin vasta kun hain koiran autosta. Mutta mä pystyin pitämään itseni kasassa ja onnistuttiin liitelemään nollana maaliin . Mä oon iloinen (erityisesti tästä nollasta), koska kisat "kotikulmilla" on mulle tosi vaikeita . Usein olenkin sanonut etten enään koskaan ilmoittautudu kotikisoihin ja kuitenkin...ilmoittaudun  Tässä hyppäri        Kiitos kaikille tsemppaajille !

 

 

Jaana Siltanen oli ottanut ihania kuvia Wilmasta liitelemässä. KIITOS !!

         * * * * * * *

Sitten olikin vuorossa joukkueradat, meidän seuralta oli joukkueet mineissä ja maxeissa. Rata oli tosi hauska, olisi melkein tehnyt mieli itsekin päästä semmoinen rata juoksemaan. Voiton maxien joukkueradalla vei Imatran kennelkerho (mukana heidän joukkueessa oli  myös Wilman emä Nelli sekä Taikan emä  Shauna), Onnea  vaan heille vielä kerran , hienoja ratoja !!