Eilen kotimatkalla päätin kiljua "pikkaisen", alkumatkasta itkin kovasti,mutta ei sillä ollut mitään vaikutusta noihin uusiin ihmisiin, ajelivat vain kauemmas poispäin. Sit toinen ihminen otti mut syliin häkistä ja pikkaisen yritin vielä kiljua, mutta sitten päätin käydä nukkumaan.  Saavuttiin viimein jonnekin talolle ja sain heti ruokaa, se maistuikin tosi makoisalle.  Pääsin myös uudelle pihalle käymään. Mulla oli sisällä oma aitaus ja siellä aidan takana kaksi vierasta koiraa tuijotteli mua, toinen taisi mua pelätä, mutta sitten kun kerran pääsin sitä nuolaisemaan sekin alkoi mua nuolemaan... se poika taisi muhun ihastua. Toinen tapaus pörhisteli mulle häntäänsä ,hiukan pöhisikin... kyllä mä vielä sen tytönkin sydämen hurmaan.
 
Tapasin myös ihmislapsia kolme kappaletta ,niitä oli kiva suukotella
 
Yö olikin sitten tosi tylsä... kaksi ekaa tuntia huusin äitiä , mutta ei sitä kuulunut eikä näkynyt . Noh,sitten kävin nukkumaan,välillä huutelin varmuuden vuoksi äitiä ,mutta ei se tullut. Aamulla sitten ihmiset nousivat ylös  ja se oli kyllä kivaa  . Pääsin heti ulos pihalle ja sitten sain ruokaa.
 
Päivä on sujunut mukavasti, toinen koiruus suukottelee mua,tosin kerran se murahti mulle, taisin vahingossa napata sitä nenästä kiinni... eikö niin saa muka tehdä  ?? Toi tyttelikin haastaa mua leikkiin, mut taitaa olla aika rajut leikit sillä   
 
Pihalle noi ihmiset raahailee mua yhtenään ja kehuvat mua kovasti kun teen tarpeeni sinne, kummaa porukkaa... nyt taidan käydä unille...väsyttää  !!
 
Vähän on ikävä vielä äitiä, mutta nämäkin vaikuttaa ihan mukavilta eli ehkä mä pärjään täällä !!
 
Terveisin: Taika