Vähän ennen puolta päivää auton nokka kohti Kouvolaa ja kisoja. Ihanan lämmin ilma oli tiedossa. Olin siis vahingossa ilmonnut meidät kahdelle agiradalle  ja koska kontaktit ovat nyt  jostain syystä retuperällä, päätin etten tee kuin yhden radan (samasta syystä oli tarkoitus ilmoittautua sille hyppärille). Eli ekalle radalle startattiin. Rata oli mun mielestä ihan jees, joskin tällä kertaa tuli aika paljon radan unohduksia  mini/medi sekä maxi koirakoille. Mulla oli rata selvänä mielessä . Kuuntelin musiikkia kokoajan , myös silloin kun tehtiin rataa...

Koira oli täpinöissään (minä jalat "spagettina"& sydän lisätahteja lyöden startissa), hetsasin vielä W:tä hieman,kun istui lähdössä ja sitten kutsuin "tule". W lähti alusta asti hyvällä vauhdilla (kevään kisoissa on ollut niin,että W lähtee lönköttelemään alussa ). Rata lähti hyvin menemään, mutta  koiran ollessa toisessa putkessa en liikkunut tarpeeksi vaan jäin odottelemaan koiraa putkesta ja sitten olinkin jo myöhässä. Koira ehti hypätä yhden ylimääräisen esteen  (vaikka mulla olis ollut aikaa liikkua hyvään kohtaan koiran putkessa ollessa ... mrr...  ), mutta siitä jatkettiin hyvällä fiiliksellä loppuun asti.Videolta näkyy, että puomin alastulosta olis tullut myös virhe (jos siis ei ois ollut hylkyä alla). Mut koira oli loistava   ja niin hyvällä vauhdilla teki rataa  . Hyvä likka !!  Maalissa mulla oli super-iloinen koira !!

Taika pääsi hiippailemaan myös monta kertaa kehän laidalle... olis ollut intoa lähteä ipanalla radalle .