Tänään oli ajatuksena treenailla kotipihalla päivällä, mutta yövuoron jälkeen oma pää on ollut ihan "jumissa" ,joten päätin että parempi olla treenailematta . Onneksi ensi viikolla alkaa taasen normaalit treenit ...

Illalla olimme koko porukka  (minä, isäntä & koirat) pienellä metsälenkillä (mä en yleensä ole niiden mukana). Isäntä on jo tovin kertonut,että lenkit sujuu nykyään Usvalla ja Wilmalla marjapuskasta toiseen juoksennellen. Kuten tänäänkin , Usvan herkkua ovat vadelmat, mutta Wilma syö vadelmia sekä mustikoita . Taika ei ymmärrä tuommoista marjojen mutustelua, paljon mukavampi on riekkua metsässä   ja syödä vaikka käpyjä .

Kotiin tultuamme kävin katsomaan Kouvolan aikatauluja ja huomasin,että mulle oli käynyt todella harmittava kömmähdys ilmoittautuessa ( en ollut tarkkana). Olin ilmonnut meidät kahdelle agiradalle ,vaikka tarkoituksena oli mennään hyppis + agirata.... harmittaa .  Viikonloppuna sitten varmaan mennään vain yksi rata ..höh ... Olen ajatellut, että mulle riittää nyt  1-2 rataa/kisa ,en koskaan ole jaksanut tuota kolmea rataa ja usein sen olenkin jättänyt väliin .Ja mieluiten teen hyppiksen sekä agiradan.